Kort & klart: Inkluderende skolemiljøer – elevernes roller

Dette hæfte henvender sig til lærere og pædagoger, som arbejder med at skabe et inkluderende skolemiljø. I hæftet bliver du præsenteret for tre inspirationsforløb, som SFI (Det nationale forskningscenter for velfærd) og konsulenthuset Cubion har udviklet, og som lærere og pædagoger på en række skoler har testet. Med udgangspunkt i elevernes egen rolle er målet med forløbene helt overordnet at styrke elevernes læring og trivsel ved at skabe rammerne for et mere inkluderende skolemiljø.

Link til Inkluderende skolemiljøer – elevernes roller: http://www.sfi.dk/resultater-4726.aspx?Action=1&NewsId=4696&PID=9422

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.